V najväčšom tendri z éry tretej Ficovej vlády vybrali železničiari Kazachov, konkurentov podliezli o 60 miliónov
Kazašská firma Integra Construction ponúkla najrýchlejšiu železničnú trať na Slovensku o 60 miliónov eur lacnejšie než partia s Váhostavom.
Železniční manažéri sú už len kúsok od podpisu kontraktu na najväčšiu dopravnú zákazku z éry tretej vlády Roberta Fica s konzorciom pod vedením kazašskej firmy Integra Construction. Má skúsenosti hlavne z domovského Kazachstanu, u nás by mala prebudovať prvú železničnú trať tak, aby po nej mohli vlaky jazdiť aj 200-kilometrovou rýchlosťou.
Plánované práce pri Bratislave sú unikát aj z iných dôvodov. Nič také veľké ako modernizácia trate od Devínskej Novej Vsi na české hranice totiž tretia Ficova vláda v doprave neorganizovala.
Kazachovia v spolupráci s ich dcérskou talianskou firmou Todini núkajú modernizáciu za 217 miliónov eur.
Veľkosťou
Na čítanie potrebujete aspoň štandard predplatné.