Denník N

Martinus a Panta Rhei majú odlišný príbeh, ale aj niečo spoločné

Foto N - Tomáš Benedikovič
Foto N – Tomáš Benedikovič

Majú oveľa skromnejšie marketingové rozpočty než mnohé silné zahraničné značky, no i tak sú najväčšími miláčikmi Slovákov. Domáce kníhkupectvá Martinus a Panta Rhei obhájili pozície na čele rebríčka zákazníckej skúsenosti, ktorý zostavuje poradenská spoločnosť KPMG.

V treťom ročníku štúdie s názvom Originál CX (consumer experience – zákaznícka skúsenosť) sa poradie na prvých troch priečkach zopakovalo z predchádzajúceho roka. Za prvým Martinusom sa umiestnilo konkurenčné Panta Rhei, tretie miesto opäť obsadil francúzsky výrobca prírodnej kozmetiky Yves Rocher.

Podľa KPMG si Martinus právom udržal prvenstvo. Jeho špecialitou je, že občas prekvapí zákazníka takzvaným

Na čítanie potrebujete aspoň štandard predplatné.

Dnes na dennike.sk

Ekonomika

Teraz najčítanejšie