Denník N

Ak by som mal dôvod vycestovať do Milána či Benátok, tak idem aj teraz, hovorí prevádzkový šéf Pelikána

Pavol Mladý, prevádzkový riaditeľ Pelikána. Foto - Pelikán
Pavol Mladý, prevádzkový riaditeľ Pelikána. Foto – Pelikán

Keď sa začali rušiť lety do Číny, v cestovnej kancelárii Pelikán zažili pravdepodobne najväčší nápor na zákaznícky servis vo svojej histórii. Prevádzkový riaditeľ Pelikána pre dovolenky Pavol Mladý vysvetľuje:

  • či je na mieste pochybovať o naplánovanej dovolenke do Talianska a inde,
  • na čo sa najviac pýtajú cestovatelia,
  • aké sú šance získať peniaze späť, ak sa človek rozhodne dovolenku zrušiť,
  • či ľudia váhajú s kúpou letných dovoleniek a ako to môže zmeniť ich ceny,
  • ktoré krajiny sú bezpečné a ktoré menej.

Riešili ste už nejaké vážnejšie problémy, ktorý sa vyskytli vašim klientom? 

Samozrejme, v priebehu pár hodín sa vybavovalo niekoľko stoviek klientov, ktorí mali letenky do alebo cez Čínu, čo bol asi najväčší nápor na náš zákaznícky servis v 15-ročnej histórii Pelikána. Čo sa týka klasických dovoleniek, nielen teraz do Talianska

Na čítanie potrebujete aspoň štandard predplatné.

Dnes na dennike.sk

Koronavírus

Ekonomika

Teraz najčítanejšie