Ak by som mal dôvod vycestovať do Milána či Benátok, tak idem aj teraz, hovorí prevádzkový šéf Pelikána

Keď sa začali rušiť lety do Číny, v cestovnej kancelárii Pelikán zažili pravdepodobne najväčší nápor na zákaznícky servis vo svojej histórii. Prevádzkový riaditeľ Pelikána pre dovolenky Pavol Mladý vysvetľuje:
- či je na mieste pochybovať o naplánovanej dovolenke do Talianska a inde,
- na čo sa najviac pýtajú cestovatelia,
- aké sú šance získať peniaze späť, ak sa človek rozhodne dovolenku zrušiť,
- či ľudia váhajú s kúpou letných dovoleniek a ako to môže zmeniť ich ceny,
- ktoré krajiny sú bezpečné a ktoré menej.
Riešili ste už nejaké vážnejšie problémy, ktorý sa vyskytli vašim klientom?
Samozrejme, v priebehu pár hodín sa vybavovalo niekoľko stoviek klientov, ktorí mali letenky do alebo cez Čínu, čo bol asi najväčší nápor na náš zákaznícky servis v 15-ročnej histórii Pelikána. Čo sa týka klasických dovoleniek, nielen teraz do Talianska