Niekto kúpil Sanytol na kartóny, iným sa neušlo. Obchody tvrdia, že limity na predaj tovaru zatiaľ netreba
V pondelok skoro ráno prišiel zákazník do predajne Lidl v Martine kúpiť čistiaci prostriedok Sanytol, ktorý bol v akcii. Odišiel naprázdno, keďže viacerí spotrebitelia pred ním brali aj plné kartóny.
Obdobná situácia s týmto žiadaným výrobkom bola aj v iných predajniach reťazca. Neuspeli teda tí zákazníci, ktorí si prišli po jeden prípravok do vlastnej domácnosti, no ušiel sa takým, ktorí ho nakúpili vo veľkom a mohli ho ďalej predávať.
V ponose, ktorá sa objavila na Facebooku reťazca, viacerí ľudia písali, že Sanytol, ktorý bežne stojí menej ako dve eurá, na Bazoši predávali aj za 20 eur.
V hystérii, ktorá sa pre šírenie koronavírusu vytvorila v predajniach, kde ľudia vykupujú dezinfekčné a čistiace prostriedky, ale aj trvanlivé potraviny, mal dotyčný predajca na Bazoši, ktorému sa podarilo nakúpiť vo veľkom, šancu na zisk. Mnoho ľudí totiž v záujme pocitu vlastnej bezpečnosti neváha zaplatiť za hygienické prostriedky aj premrštené sumy.
Zároveň