Denník N

Lidl a Kaufland načas stopli roznášanie letákov, akciové ponuky ostali na webe

Foto N - Tomáš Benedikovič
Foto N – Tomáš Benedikovič

Keď bolo v predajniach cítiť prvé výpadky viacerých druhov tovaru, pretože sa nimi spotrebitelia snažili predzásobiť svoje domácnosti, padali v diskusiách na sociálnych sieťach otázky, či nie je na mieste letáky v akciovými ponukami stopnúť.

Zákazníci to navrhovali nielen preto, že časť tovaru z letákov nemali šancu zohnať, ale aj preto, že sa im roznášanie letákov v čase šíriaceho sa koronavírusu nezdalo byť bezpečné.

Reťazce svoje letákové tlačoviny síce v prvých dňoch pandémie zachovali, čoraz viac z nich však už svoje akciové ponuky vytlačené na papieri utlmuje. Jasne stopnutie letákov na istý čas ohlásili dva veľké diskontné reťazce.

Kaufland a Lidl ich stopli

Dva reťazce patriace do jednej nemeckej skupiny Schwarz už aj verejne prezentujú, že distribúciu letákov do domácností pozastavili. Rovnako

Na čítanie potrebujete aspoň štandard predplatné.

Dnes na dennike.sk

Koronavírus

    Obchod

    Ekonomika, Slovensko

    Teraz najčítanejšie