Lidl a Kaufland načas stopli roznášanie letákov, akciové ponuky ostali na webe
Keď bolo v predajniach cítiť prvé výpadky viacerých druhov tovaru, pretože sa nimi spotrebitelia snažili predzásobiť svoje domácnosti, padali v diskusiách na sociálnych sieťach otázky, či nie je na mieste letáky v akciovými ponukami stopnúť.
Zákazníci to navrhovali nielen preto, že časť tovaru z letákov nemali šancu zohnať, ale aj preto, že sa im roznášanie letákov v čase šíriaceho sa koronavírusu nezdalo byť bezpečné.
Reťazce svoje letákové tlačoviny síce v prvých dňoch pandémie zachovali, čoraz viac z nich však už svoje akciové ponuky vytlačené na papieri utlmuje. Jasne stopnutie letákov na istý čas ohlásili dva veľké diskontné reťazce.
Kaufland a Lidl ich stopli
Dva reťazce patriace do jednej nemeckej skupiny Schwarz už aj verejne prezentujú, že distribúciu letákov do domácností pozastavili. Rovnako