Denník N

Čo ak vám v kľúčovej chvíli vypadne web? Sťažujte sa, pýtajte odškodné, operátor sám od seba neurobí nič

Ilustračné foto – TASR/DPA
Ilustračné foto – TASR/DPA
  • Pri odškodnení za poruchy sú bežní klienti telekomunikačných operátorov v zásade odkázaní na dobrú vôľu operátorov a tá sa v praxi prejavuje zvyčajne vtedy, ak sa zákazník na odškodné aktívne pýta.
  • Na rozdiel od výpadkov dodávok elektriny nemusia telekomy bez reklamácie automaticky odškodniť nikoho.

Predstavte si, že ste doma na home office, prístup na internet máte luxusne cez optiku aj cez mobil od svojho operátora, s ktorým mesiace a roky neboli problémy. Presnejšie, ak vám v minulosti sem-tam haproval, neriešili ste to, počkali ste, kým operátor sám chybu napraví. Problém nastáva až teraz, keď od pripojenia na web závisí váš pracovný výkon a aj výpadok pripojenia na niekoľko desiatok minút môže spôsobiť vašej firme veľké škody a z vás v očiach kolegov vyrobí nespoľahlivého.

Ako sa môžete v takej situácii brániť

Na čítanie potrebujete aspoň štandard predplatné.

Dnes na dennike.sk

Firmy

Ekonomika

Teraz najčítanejšie