Zakladateľ Dedolesa: Keď sa trh začne čistiť, my, Fusakle a niekoľkí ďalší prežijeme

Jaroslav Chrapko si pred desiatimi rokmi založil e-shop a kúpil dve krabice tričiek.
Teraz si jeho firma v Bratislave prenajala nové kancelárske priestory a plánuje vo veľkom naberať zamestnancov.
Zo 400 ľudí by mal Dedoles v priebehu tohto roka zvýšiť stavy na 800 až 900.
Chrapko verí tomu, že ľudia sa čoskoro vrátia do nákupných centier a začnú nakupovať ešte viac. „Koronakríza urýchlila jednu vec, ku ktorej to už aj tak smerovalo,“ hovorí a v rozhovore opisuje aj:
- ako to môže zafungovať, keď firma zariskuje a začne robiť výlučne vlastný dizajn;
- prečo je na výrobu ponožiek lepší Istanbul ako Slovensko;
- kde je potom miesto Slovenska;
- ako sa expanduje do 20 krajín a koľko to stojí;
- v čom je brexit katastrofa a v čom príležitosť
- a prečo sa Dedoles volá práve Dedoles.
Ako vám napadlo pustiť sa do tohto podnikania?
V roku 2011