Ekonomický newsfilter: Trnavskú automobilku navštívil jeden z veľkých šéfov a nový model oficiálne neohlásil
➡️ Počúvanie podcastov Denníka N je najpohodlnejšie v aplikácii Denníka N. Zvuk Vám nepreruší, ani keď zmeníte stránku, a počúvať môžete aj bez pripojenia na internet. Sťahujte kliknutím sem.
Tento text načítal neurálny hlas. Najlepšie sa počúva v aplikácii Denník N, aj s možnosťou stiahnutia na počúvanie offline. Našli ste chybu vo výslovnosti? Dajte nám vedieť.
Dobrý deň, krajina je plná negatívnych emócií, ale ak si chcete zlepšiť ráno, nakuknite spolu s našou kolegyňou Mariannou Onuferovou do operačného strediska ministerstva zdravotníctva pre očkovanie. Rozhovor so šikovnou mladou manažérkou Máriou Hlasnou vám dodá trochu optimizmu.
Ten nám, bohužiaľ, nepriniesla vláda, ktorá je v katastrofálnej pandemickej situácii stále nefunkčná.
Včera sa očakávalo aj rozhodnutie skupiny OPEC+ o ťažobných limitoch, ktoré môžu výrazne hýbať úrovňou cien ropných produktov. Podľa zdrojov agentúry Reuters kartel zatiaľ ponecháva ťažbu takmer bez zmeny.
Ekonomický newsfilter má dnes 1250 slov, čo je 5 a pol minúty čítania. Pripravili Oliver Brunovský a Konštantín Čikovský.
1. Trnava môže byť veľmi blízko k novému modelu, ale šéf výroby Stellantisu to nepotvrdil
Trnavskú automobilku, ktorá po januárovom spojení PSA s Fiatom-Chrysler (FCA) nesie názov Stellantis, včera po dlhšom čase opäť navštívil jeden z topmanažérov skupiny, šéf výroby a logistiky Arnaud Deboeuf.
Slovenský automotive biznis netrpezlivo čaká na rozhodnutie koncernu o novom modeli, pretože trnavský Citroën C3 je už za polovicou životnosti a v takomto čase už býva rozhodnuté o tom, čo ho na linkách nahradí.
Výrobný šéf Stellantisu však pridelenie ďalšieho modelu Trnave stále oficiálne nepotvrdil.
Čo koncern odkazuje Slovensku:
- Deboeuf povedal, že po fúzii PSA s FCA sa po
Na čítanie potrebujete aspoň štandard predplatné.