Ekonomický newsfilter: Prečo Doležal nechce, aby sa o lukratívne posty pobila manažérska elita?
➡️ Počúvanie podcastov Denníka N je najpohodlnejšie v aplikácii Denníka N. Zvuk Vám nepreruší, ani keď zmeníte stránku, a počúvať môžete aj bez pripojenia na internet. Sťahujte kliknutím sem.
Tento text načítal neurálny hlas. Najlepšie sa počúva v aplikácii Denník N, aj s možnosťou stiahnutia na počúvanie offline. Našli ste chybu vo výslovnosti? Dajte nám vedieť.
Dobrý deň, situácia v koalícii je naďalej viac než komplikovaná, povedzme si preto radšej, ako to vyzerá s nádejami na ekonomické oživenie v Európe.
Kým na Slovensku zľahka opadáva druhá vlna pandémie, na našich susedov a hlavné trhy mohutne útočí tretia vlna poháňaná najmä nebezpečnými novými variantmi koronavírusu. A to až tak, že Francúzsko aj Nemecko už opäť korigujú vyhliadky na zlepšenie, Spojené kráľovstvo brzdí rezervácie zahraničných letných dovoleniek a analytici vidia hrozbu ďalšej stratenej letnej sezóny.
Ekonomický newsfilter na pondelok sme zostavili z 1200 slov, venujte mu tradičných 5 minút pozornosti. Pripravil Oliver Brunovský.
1. V rezorte dopravy je na pozície šéfov štátnych firiem naďalej biedna konkurencia
Po kritike málo transparentných výberových konaní na miesta šéfov najväčších štátnych firiem v rezorte dopravy a výstavby urobilo ministerstvo začiatkom marca predsa len krok navyše.
Verejne vyzvalo záujemcov, „ktorí majú záujem a majú čo ponúknuť“, aby sa prihlásili.
Napriek tomu sa na posty predsedu predstavenstva Národnej diaľničnej spoločnosti prihlásili len štyria záujemcovia, v Letových prevádzkových službách pozvali na pohovory piatich, do vedenia Železničnej spoločnosti Slovensko sa hlásia siedmi uchádzači.
Prečo je to dôležité:
- Ide o manažérske pozície v pod
Na čítanie potrebujete aspoň štandard predplatné.