Denník N

Igor Rattaj: Končíme s nákupmi stredísk, budeme ako lyžiarsky Booking.com

Igor Rattaj. Foto N - Tomáš Benedikovič
Igor Rattaj. Foto N – Tomáš Benedikovič

Spoločnosť Tatry mountain resorts (TMR) sa už nechystá nakupovať lyžiarske strediská ani vo veľkom stavať nové lanovky. Expandovať bude „predajom kompletných obchodných riešení“.

Na lyžiarskom biznise sa dá zarábať, aj keď strediská nevlastníte, stačí, keď máte pod kontrolou predaj, hovorí v rozhovore Igor Rattaj, šéf a významný akcionár firmy, ktorú Slováci poznajú najmä ako majiteľa vlekov a hotelov v Jasnej a vo Vysokých Tatrách.

Jeho víziou je, že lyžiari si budú lístky do rôznych stredísk v rôznych krajinách kupovať online z jednej aplikácie podobne ako dovolenkári ubytovanie na portáli Booking.com, a to so zľavami a s rôznymi inými výhodami.

TMR sa snaží do konzervatívneho odvetvia implementovať prvky novej ekonomiky založenej na online priestore. Rattaj samotný sa pred šiestimi rokmi stal terčom kritiky za sebavedomo znejúci výrok, že naučí Rakúšanov, ako sa robí lyžiarsky biznis.

Dnes hovorí, ako pochopil, že l

Na čítanie potrebujete aspoň štandard predplatné.

Dnes na dennike.sk

Cestovný ruch

Ekonomika

Teraz najčítanejšie