Košický župan sa postavil ministerstvu. Vtipné videá na podporu turizmu nestiahne, aj keď urážajú firmy Kollára a J&T

Na začiatku to vyzeralo len ako vtipný letný pingpong. Košická župa pred pár týždňami spustila kampaň na podporu málo navštevovaných lokalít v Košickom kraji a využila na to ironické videá parodujúce problémy v najznámejších slovenských turistických centrách na Donovaloch, v Jasnej, v akvaparku na Liptove či v samotných Vysokých Tatrách.
Košická kampaň propaguje takmer zabudnuté miesta vo svojom kraji a z tohto hendikepu robí benefit. Provokatívne poukazuje na problémy známych a turistami hojne vyhľadávaných destinácií – hlava na hlave, dlhé rady, dopravné zápchy, nekonečná výstavba – s poznámkou, že Košický kraj je iný a turistom tam nič také nehrozí. Lebo je to ”Kraj sveta, hrdý na to, čo v ňom nenájdeš”.
No nebolo to len letné osvieženie, hneď po spustení kampane Kraj sveta sa začali ozývať urazení zástupcovia