Denník N

Košický župan sa postavil ministerstvu. Vtipné videá na podporu turizmu nestiahne, aj keď urážajú firmy Kollára a J&T

Na začiatku to vyzeralo len ako vtipný letný pingpong. Košická župa pred pár týždňami spustila kampaň na podporu málo navštevovaných lokalít v Košickom kraji a využila na to ironické videá parodujúce problémy v najznámejších slovenských turistických centrách na Donovaloch, v Jasnej, v akvaparku na Liptove či v samotných Vysokých Tatrách.

Košická kampaň propaguje takmer zabudnuté miesta vo svojom kraji a z tohto hendikepu robí benefit. Provokatívne poukazuje na problémy známych a turistami hojne vyhľadávaných destinácií – hlava na hlave, dlhé rady, dopravné zápchy, nekonečná výstavba – s poznámkou, že Košický kraj je iný a turistom tam nič také nehrozí. Lebo je to ”Kraj sveta, hrdý na to, čo v ňom nenájdeš”.

No nebolo to len letné osvieženie, hneď po spustení kampane Kraj sveta sa začali ozývať urazení zástupcovia

Na čítanie potrebujete aspoň štandard predplatné.

Dnes na dennike.sk

Boris Kollár

Cestovný ruch

Košice

Ekonomika, Slovensko

Teraz najčítanejšie