Denník N

Firmy vs. hoaxy: keď príde facebookový hejt, odborníci radia nezľaknúť sa „hlučnej menšiny“

Výrobca horaliek I.D.C.Holding vlani svoj zisk zvyšil až na päťnásobok. Foto N - Vladimír Šimíček
Výrobca horaliek I.D.C.Holding vlani svoj zisk zvyšil až na päťnásobok. Foto N – Vladimír Šimíček

Zozbierali sme príbehy slovenských firiem, ktoré sa stali terčom dezinfoscény. V druhej časti obsiahleho článku prinášame tipy pre komunikačných manažérov, čo v takej situácii robiť alebo nerobiť.

Petra pracuje ako špecialistka na firemnú komunikáciu. Krízových komunikácií si už zažila veľa. Tradične sa stretávala hlavne s prípadmi zákazníkov, ktorým firma nedodala svoje služby v požadovanej kvalite.

„Keď máte nespokojného zákazníka, ktorý má objektívny problém, môžete sa snažiť o vecný rozhovor. Môžete sa mu ospravedlniť, ak ste pochybili, môžete s ním hľadať riešenia,“ rozpráva Petra.

Vôbec najťažšie chvíle však zažila vo chvíli, keď služby či produkty nehrali žiadnu úlohu. Jej firmu si začala predhadzovať dezinfoscéna, pre ktorú sa stala „ideologickým nepriateľom“. Nasledovali nahnevané

Na čítanie potrebujete aspoň štandard predplatné.

Dnes na dennike.sk

Firmy

Hoaxy a propaganda

Ekonomika, Slovensko

Teraz najčítanejšie