Denník N

E-shopy pred Black Friday zdraželi, aby potom vytiahli zľavy. Najmenej podvádzala Alza

Ilustračné foto - Unsplash.com
Ilustračné foto – Unsplash.com

Aktualizované 2. decembra o 12.13 o reakciu e-shopu Pilulka.sk.

  • Slovenské e-shopy sľubovali Black Friday zľavy od 23 do 38 percent, v skutočnosti boli len polovičné, ukazujú dáta robota nazvaného Hlídač Shopů. 
  • S týmto programom od českých technologických firiem môžete porovnať zľavu, ktorú obchodník prezentuje, s cenami, ktoré si pýtal pred akciou. 
  • Najtransparentnejšia bola pri poslednom Black Friday Alza.sk, zľavy počítala správne. Mall.sk dopadol horšie.

Piaty rok sleduje neziskový český projekt Hlídač Shopů vývoj cien produktov na najväčších českých a slovenských e-shopoch. Porovnáva zľavy s pôvodnými cenami a ako o sebe tvrdí, chráni spotrebiteľov pred vynaliezavosťou marketingových oddelení. Lebo ukazuje, aké zľavy v skutočnosti propagujú, a že sú veľakrát klamlivé.

Aký bol Black Friday na Slovensku: Väčšina obchodov, ktoré projekt monitoruje,

Na čítanie potrebujete aspoň štandard predplatné.

Dnes na dennike.sk

Obchod

Ekonomika, Slovensko

Teraz najčítanejšie