Denník N

Košický startup vytvoril green passy pre hollywoodske štúdiá. Razí zásadu, že treba rásť o 100 percent ročne

Košický startup stavil na americký trh a razí zásadu, že každý rok treba zvýšiť tržby o 100 percent
Košický startup stavil na americký trh a razí zásadu, že každý rok treba zvýšiť tržby o 100 percent

Košický startup Sudo Labs sa drží zásady, že každý rok treba zvýšiť tržby o 100 percent. S malými odchýlkami sa mu to aj darí. Napríklad za minulý rok mu výnosy stúpli z 0,7 na 1,6 milióna eur. Tento rok by ich chcel znova zdvojnásobiť.

Sudo Labs vyvíja softvér pre iné, najmä pre americké startupy. Od konkurencie sa chce odlíšiť tak, že pre zákazníka nerobí iba vývoj softvéru, ale tvorí celý produkt – od úvodnej myšlienky po spustenie aplikácie.

Firmu založili Jozef Petro (23) a Pavol Madár (30) v roku 2017. Spoluzakladateľ a výkonný riaditeľ Jozef Petro mal vtedy len 19 rokov.

Medzi ich najúspešnejšie produkty patrí platforma pre inte

Na čítanie potrebujete aspoň štandard predplatné.

Dnes na dennike.sk

Firmy

Startupy

Ekonomika, Slovensko

Teraz najčítanejšie