Denník N

Najväčšia sieť hračkárstiev Dráčik sa bannermi mieša do obrannej dohody s USA. Ako zarába a kto ju vlastní?

Predajňa Dráčika v bratislavskom nákupnom centre Avion. Foto - Avion
Predajňa Dráčika v bratislavskom nákupnom centre Avion. Foto – Avion
  • Sieť hračkárstiev Dráčik útočí na prijatie obrannej dohody s USA kritickými bannermi na svojom e-shope.
  • Riskuje tým, že príde o zákazníkov s opačnými názormi.
  • Slovenské predajne Dráčika dosahujú zhruba 80-miliónové tržby a zamestnávajú 400 ľudí. 
  • Ich majiteľom je bratislavský podnikateľ Dušan Víglaský.

Známa sieť hračkárstiev Dráčik sa zapojila do odmietania obrannej dohody s USA viacerými kritickými bannermi na webovej stránke svojho e-shopu. V poslednom čase dokonca skĺzla do toho, že šíri dezinformáciu, že ide o útočnú dohodu, aj keď v skutočnosti sa týka iba obranných operácií.

Firmy sa nezvyknú zapájať do politických sporov, ktoré sa priamo netýkajú ich biznisu. To, čo teraz robí Dráčik,

Na čítanie potrebujete aspoň štandard predplatné.

Dnes na dennike.sk

Firmy

Obchod

Obranná dohoda s USA

Vladimir Putin

Ekonomika, Slovensko

Teraz najčítanejšie