Najväčšia sieť hračkárstiev Dráčik sa bannermi mieša do obrannej dohody s USA. Ako zarába a kto ju vlastní?

- Sieť hračkárstiev Dráčik útočí na prijatie obrannej dohody s USA kritickými bannermi na svojom e-shope.
- Riskuje tým, že príde o zákazníkov s opačnými názormi.
- Slovenské predajne Dráčika dosahujú zhruba 80-miliónové tržby a zamestnávajú 400 ľudí.
- Ich majiteľom je bratislavský podnikateľ Dušan Víglaský.
Známa sieť hračkárstiev Dráčik sa zapojila do odmietania obrannej dohody s USA viacerými kritickými bannermi na webovej stránke svojho e-shopu. V poslednom čase dokonca skĺzla do toho, že šíri dezinformáciu, že ide o útočnú dohodu, aj keď v skutočnosti sa týka iba obranných operácií.
Firmy sa nezvyknú zapájať do politických sporov, ktoré sa priamo netýkajú ich biznisu. To, čo teraz robí Dráčik,