Prvá prevádzka predala za deň 34-tisíc burgerov. Ako sa Rusi naučili milovať McDonald‘s

Píše Tim Carman, článok zverejňujeme so súhlasom The Washington Post
Na svojom instagramovom účte ruský McDonald’s neprezentuje spoluprácu s celebritami, vtipné obrázky ani vlastnú značku tak ako jeho americká odnož.
Slávna sieť fastfoodov pracuje na svojom vzťahu so zákazníkom inak – napríklad prehliadkami po Moskve či Petrohrade, na ktoré pozýva miestnych, aby objavovali architektúru svojich domovských miest.
Takýto typický sprievodca kráča zasneženým mestom s nápojom v pohári s logom McCafé a ukazuje na budovu Petrohradskej vzájomnej úverovej spoločnosti, vôbec prvú budovu komerčnej banky v Rusku. „Táto budova pripomína paláce z čias renesancie,“ vysvetľuje jeden zo sprievodcov vo videu.
Vzťah medzi McDonald’s a jeho ruskými zákazníkmi je vskutku neobyčajný: je pre nich tak trochu podvodníkom, profesorom histórie aj firemným