Denník N

Predplatitelia Denníka N robia svet lepším (ako vznikla kampaň)

[Pre sériu článkov Slafkovského začiatky v NHL vycestoval reportér Denníka N Štefan Bugan na mesiac do Kanady. Na tomto odkaze nájdete všetky články série a aktivujete odoberanie témy, e-mailom vás upozorníme zakaždým, keď vyjde nový článok priamo zo zámoria.]

Vážení čitatelia,

posledný júlový týždeň sme na našom webe odštartovali kampaň na podporu vnímania značky Denníka N. Dovoľte, aby sme Vám vysvetlili, ako vznikla.

Jej idea je jednoduchá. Sme presvedčení, že rýchle, kvalitné a dôveryhodné informácie pomáhajú ľuďom robiť rozumné a zodpovedné rozhodnutia.

Aby sme si toto presvedčenie overili, urobili sme na jar tohto roka anketu medzi našimi predplatiteľmi o otázkach zdravého životného štýlu, finančnej gramotnosti, klimatickej krízy či pomoci slabším. Dostali sme viac ako tisíc odpovedí.

Rovnaké otázky sme položili v prieskume na reprezentatívnej vzorke celej populácie, ktorý pre nás urobila a vyhodnotila agentúra Focus.

Výsledky sme porovnali a vyšlo nám, že naši predplatitelia športujú, čítajú, investujú a dávajú peniaze na charitu vo viditeľne väčšej miere ako celá populácia.

Povedané marketingovým sloganom: Naši predplatitelia robia svet lepším.

Našim predplatiteľom za to ďakujeme. Pridajte sa k nim. Aj predplatiť si Denník N je rozumné rozhodnutie.

Zdroj – Focus (vzorka 1003 respondentov), zber dát 22. 2. – 1. 3. 2022; Denník N (1139 respondentov), zber dát 4. 4 – 6. 4. 2022. Grafika – N/Soňa Ševčíková

Máte pripomienku alebo ste našli chybu? Prosíme, napíšte na pripomienky@dennikn.sk.

Dnes na dennike.sk

Ekonomika, Slovensko, Šport a pohyb, Zdravie

Teraz najčítanejšie