Denník N

Keď dáte príspevok na Instagram, budete mať dobrý pocit. Na LinkedIne urobíte biznis, hovoria influenceri

Ilustrácia – T. H. s Midjourney
Ilustrácia – T. H. s Midjourney
  • Aj na LinkedIne sú influenceri, ktorí zarábajú na reklame, predávajú však produkty na podnikanie.
  • Čoraz viac firiem si uvedomuje marketingové výhody tejto sociálnej siete.
  • Prinášame rady, ako sa stať na LinkedIne populárnejším a vybudovať si osobnú značku.

Nepredávajú kolagénové prípravky, ale softvér. Sú riaditelia firiem a vedci, nie modelky. Aj tak sú influencermi, ktorých na LinkedIne sledujú desaťtisíce ľudí. Ich široká sieť kontaktov je atraktívnym priestorom, ktorý využívajú aj zahraničné firmy na propagáciu svojich produktov a služieb.

LinkedIn používa celosvetovo vyše 800 miliónov ľudí, z toho zhruba 600-tisíc na Slovensku. Sociálna sieť slúži hlavne na udržiavanie pracovných a obchodných kontaktov, hľadanie zamestnania a nových zamestnancov.

Vymieňanie spojení na LinkedIne vzájomným skenovaním QR kódov sa

Blahoželáme, máte dobrých priateľov!

Tento článok je normálne zamknutý, ale vy si ho môžete prečítať zadarmo vďaka tomu, že váš priateľ Martin Spano je predplatiteľom Denníka N a článok vám venoval. Stačí zadať váš e-mail, nebojte sa, nikdy ho nepredáme inej firme.

Alebo môžete .

Dnes na dennike.sk

Firmy

Startupy

Technológie

Ekonomika

Teraz najčítanejšie