Nábytok je čoraz funkčnejší, testujeme posteľ, stôl či poličky v jednom, hovorí manažér z reťazca IKEA

Pandémia, vojna a inflácia zmenili aj biznis s nábytkom. V ére covidu ľudia napriek zatvoreným predajniam relatívne veľa investovali do domáceho pohodlia, v ktorom trávili čoraz viac času. Inflácia tento trend zatiaľ nezastavila.
„Z obývačky sa stalo aj pracovisko, jedálenský stôl sa stal priestorom pre výučbu detí, z kúpeľne sa stávajú kúpele, aby sme mali viac času a priestoru pre wellness a naše zdravie. Keď sa zistilo, že sú tu tieto nové potreby, bolo pre ne treba vyvinúť riešenia,“ opisuje retailový manažér firmy IKEA pre Česko, Maďarsko a Slovensko David McCabe.
V rozhovore okrem iného vysvetľuje:
- aké majú plány s pobočkami na Slovensku;
- ako sa im darí s rozvozom;
- ako dopadol nápad rozvážať švédske guľky;
- ako je to s cenami nábytku a odkiaľ pochádza;
Ako veľmi cítiť infláciu v nábytkárstve?
Na čítanie potrebujete aspoň štandard predplatné.