Denník N

Nábytok je čoraz funkčnejší, testujeme posteľ, stôl či poličky v jednom, hovorí manažér z reťazca IKEA

David McCabe. Foto - Ikea
David McCabe. Foto – Ikea

Pandémia, vojna a inflácia zmenili aj biznis s nábytkom. V ére covidu ľudia napriek zatvoreným predajniam relatívne veľa investovali do domáceho pohodlia, v ktorom trávili čoraz viac času. Inflácia tento trend zatiaľ nezastavila.

„Z obývačky sa stalo aj pracovisko, jedálenský stôl sa stal priestorom pre výučbu detí, z kúpeľne sa stávajú kúpele, aby sme mali viac času a priestoru pre wellness a naše zdravie. Keď sa zistilo, že sú tu tieto nové potreby, bolo pre ne treba vyvinúť riešenia,“ opisuje retailový manažér firmy IKEA pre Česko, Maďarsko a Slovensko David McCabe.

V rozhovore okrem iného vysvetľuje:

  • aké majú plány s pobočkami na Slovensku;
  • ako sa im darí s rozvozom;
  • ako dopadol nápad rozvážať švédske guľky;
  • ako je to s cenami nábytku a odkiaľ pochádza;

Ako veľmi cítiť infláciu v nábytkárstve?

Na čítanie potrebujete aspoň štandard predplatné.

Dnes na dennike.sk

Firmy

Inflácia

Reality

Rozhovory

Ekonomika

Teraz najčítanejšie