Dnes na dennike.sk
- Ekonomický newsfilter: Ficove slony vo fiatke: výdavky znižuje tak, že ich zvyšuje
- Vládna koalícia sa dohodla na rozpočte na rok 2024, detaily nie sú známe, firmy sa sťažujú, že ich obišla
- Únia autodopravcov začala blokádu na hraničnom priechode Vyšné Nemecké – Užhorod, púšťať plánuje štyri nákladné autá každú hodinu
- Finančná správa spustila novú aplikáciu na overovanie pravosti pokladničných dokladov, zároveň pomocou nej bude možné reklamovať tovar
- Na zákazníkov portálu Booking.com čoraz častejšie útočia hekeri, dokážu ich aj prinútiť, aby za ubytovanie nezaplatili hotelom, ale im
Najnovšie z témy: Doprava, Firmy
Čiastočná blokáda kamiónov na hraničnom priechode Vyšné Nemecké – Užhorod má trvať najmenej do pondelka. Vtedy budú európski ministri dopravy rokovať o tom, či sa obmedzí pôsobenie ukrajinských šoférov v EÚ. Do blokády sa síce zapojilo len zopár ľudí, ale celkovo sa nápor nákladných áut v regióne zvyšuje.
Nová cyklocesta medzi Štúrovom a Chľabou, ktorú postavili z eurofondov za 1,1 milióna eur, pobúrila miestnych a turistov. Cyklisti tvrdia, že cyklocesta je vytvorená tak, že je pre cyklistov nebezpečná, čo potvrdzujú aj starostovia obcí Chľaba a Kamenica nad Hronom. Cyklocesta je súčasťou medzinárodnej cykloturistickej trasy EuroVelo6. (napunk)

Vo Vrbovke otvorili nový cestný most cez Ipeľ do maďarskej obce Őrhalom. Predtým obe obce spájala len lávka pre peších, autá boli odkázané na 20-kilometrovú obchádzku. Most stál tri milióny eur, o náklady sa delili obe strany a zväčša využili eurofondy. (tasr)

Únia autodopravcov spustila avizovanú blokádu na hraničnom priechode Vyšné Nemecké – Užhorod. Púšťať plánuje po štyri nákladné autá každú hodinu, priepustnosť pred blokádou bola 200 áut za deň.
Ministerstvo dopravy sa s Úniou autodopravcov dohodli, že budú štrajkovať takým spôsobom, aby príliš nenarušili život obyvateľov východného Slovenska. Únia plánovala od 15.00 h blokovať priechod Vyšné Nemecké – Užhorod, sťažuje sa na voľnú ukrajinskú konkurenciu.
Toyota čiastočne zastavila výrobu vo fabrike v čínskom meste Tchien-ťin. Opatrenie je súčasťou širších zmien, ktorými reaguje na slabý predaj áut s benzínovými motormi na čínskom trhu, kde čelí ostrej konkurencii.