Dnes na dennike.sk
- Ekonomický newsfilter: Bíreš politikom ukázal, ako sa majú riešiť konflikty
- Ceny benzínu začali opäť rásť, nafta sa dostala na 10-mesačné maximum a jej cena sa blíži benzínu
- Britský regulátor naznačil, že schváli upravený plán Microsoftu na prevzatie firmy Activision Blizzard, transakcia za 69 miliárd dolárov by bola najväčšou svojho druhu v odvetví
- Japonsko pokračuje v mimoriadne uvoľnenej menovej politike, centrálna banka ponechala krátkodobé úrokové sadzby na mínus 0,1 percenta
- Veľkoobchodná cena plynu pre Európu klesla po správe o konci štrajkov v austrálskych závodoch Chevronu na LNG
Najnovšie z kategórie: Ekonomika
Americké automobilové odbory rozšírili štrajky v automobilkách General Motors a Stellantis. Štrajky za lepšie mzdy sa začali v polovici mesiaca.

Tunel Višňové a obchvat Ružomberka by mohli byť hotové približne naraz, a to koncom roka 2025, hovorí v rozhovore minister dopravy Pavol Lančarič. V tom istom roku sú naplánované súťaže o práce na kysuckej D3 a v roku 2026 aj na úseku D1 Turany – Hubová.

Aj keď index nákupných manažérov v eurozóne v septembri prekvapivo vzrástol, už štvrtý mesiac zostal v pásme, ktoré indikuje recesiu, ukazuje Graf dňa. Podľa analytikov sa ekonomika menovej únie v treťom štvrťroku zmenší.
Poslanci Trnavskej župy boli na prehliadke miesta pri Dunajskej Strede, kde chce spoločnosť Panattoni postaviť najväčší logistický park Slovenska. Predseda župy Jozef Viskupič zdôrazňoval, že župa nemôže zastaviť investíciu, proti ktorej mnohí miestni obyvatelia protestujú. Bude však presadzovať, aby investícia spĺňala potrebné kritériá v súvislosti so životným prostredím, dopravou a hlukom. (napunk)
Vetvu diaľnice D1 z ulice Pri mlyne v bratislavských Vajnoroch zatiaľ neuzavrú. Pôvodne tak chcela Národná diaľničná spoločnosť urobiť od pondelka, nový termín plánuje oznámiť na budúci týždeň.
Volvo pri Košiciach môže podľa Hospodárskych novín rozšíriť výrobu ešte viac než na zvažovaných pol milióna áut ročne. Denník s odvolaním na dva zdroje tvrdí, že v hre je aj tretia fáza s výrobou 750-tisíc áut. Zatiaľ koncern nepotvrdil ani druhú.